Living the good life in Melbourne

2 juli 2017 - St Kilda, Australië

Exact twee maanden heb ik Melbourne gewerkt en gewoond. En ik moet zeggen het was een mijn beste periodes in Australië!
Ik werkte voor 2 broers die een houtskeletbouwappartement aan het bouwen zijn dus echt wel de perfect job. Groot pluspunt is dat je hier als schrijnwerker echt goed geld verdiend. Omgerekend verdiende ik hier tussen de 4500 en 5000 euro per maand! Maar no worries, ik verkies nog altijd mijn job in België . Maar het beste leven had ik zeker na mijn werk. Heb een Ju jitsuclub gevonden waar ik een maand heb getraind, leuk appartement dat ik deelde met 2 topkerels van Israël en daarnaast een geweldige groep vrienden met behoorlijk wat feestjes of gezellige avonden samen.

Maar het is nu tijd voor mijn laatste avontuur. Heb even genoeg van Australië gehad en vlucht richting Azië. Over enkele uren spring ik op het vliegtuig richting Kuala Lumpur om door Maleisië en Thailand te reizen!

1. Bex mathieu:
    2 juli 2017
    Leuk verhaal beetje kort, maar toch weer 2 blije mensen die het hebben gelezen. groetjes van het thuisfront.
  2. Frank van Kessel:
    2 juli 2017
    Heel veel plezier in Kuala Lumpur, ben ik ook een weekje geweest. Zeker in de KL-Tower gaan eten want deze heeft een super uitzicht over de stad! En je weet het nu hè, Thais eten met een aanduiding van 3 pepertjes betekend zeer pittig ;-)
  3. Frank van Kessel:
  4. Alex van den dungen:
    2 juli 2017
    He kerel fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt..have fun met je vervolg avontuur..